Birthday! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Chris Cohen - WaarBenJij.nu Birthday! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Chris Cohen - WaarBenJij.nu

Birthday!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chris

20 April 2007 | Guatemala, Antigua

Heeeeee lieve vrienden en familie,

ONTZETTEND BEDANKT VOOR ALLE SUPER LEUKE, LIEVE EN GEZELLIGE BERICHTJES! Het waren er zo veel, schrok me dood dat er nog zo aan me wordt gedacht, haha! Voelde me dus echt heel erg jarig gister en had ik toch niet helemaal verwacht zo ver weg! Vooral niet nadat vorige week nog zo wennen was ook.

Ik woon dus nu in mijn familie met nog 3 andere studenten: Wouter uit NL, Sam uit Engeland en Vince uit Oostenrijk.
Ook wonen er 6 meisjes uit Guatemala die in Antigua studeren en hebben ze nog 4 kids, drukke maar gezellige bende dus! Ook is Monica heel lief, zij is mijn gastmoeder.
Ben meteen de eerste avond dat ik daar kwam door Sam aan zijn vrienden voorgesteld en dat zijn de mensen met wie ik nu elke dag afspreek. Ze komen uit de hele wereld, heel gezellie allemaal.

Maaaaar zal even over mijn BDAY vertellen aangezien mijn telefoon hem echt knetterhard spacet en ik daardoor soms van iemand 35 x hetzelfde smsje kreeg en van alle andere niets, sorry guys!! Maar lief dat jullie het hebben geprobeerd :D (Appie, heb jouw voicemail als enige gehoord, thnx!!)

We zijn op dinsdagavond eerst met 26 mensen van school gaan drinken in een barretje. Aangezien het Ladies Night was zijn we na een tijdje naar de Mono Loco verhuisd en zijn we voor 0,30 cent lekker aan de Bacardimixjes gegaan!
Aangezien ik zelf geen tijd bij me had was ik niet zo met aftellen bezig, maar de een na de ander kwam naar me toe om dat dus wel te doen en om 00.00 uur werd er voor me gezongen en kreeg ik de grootste cocktail van allemaal!
Hierna zijn we nog naar een salsatentje gegaan en heb ik toen alles ging sluiten (heel vroeg, al om 01.00 uur hier) de tuctuc naar huis genomen om even snel 5,5 uurtjes te kunnen slapen.
Bij het ontbijt de volgende ochtend werd ik verrast door Monica die echt heel lief een paar oorbelletjes voor me had gekocht en zijn we lekker gaan ontbijten. Toen 4 uurtjes les gehad in de tuin van school en ben ik gaan lunchen met 2 onwijs aardige meisjes uit NL, Savine en Sanne, en heb ik de allerlekkerste TAART van heel Antigua gegeten.
Hierna moest ik even naar het project van Los Ninos; dit is het project waar wat onzekerheden over waren ivm de leeftijd van 20 die je opeens moest hebben, maar ze hadden hard hulp nodig bij het timmerproject, DUS CHRIS WORDT TIMMERVROUW!
Heb er helemaal zin in want het project ziet er heel goed geregeld uit, leuke NLse begeleidster, projectgenootje uit Groningen en er worden de mooiste dingen gemaakt door die kids! Kom dus maar op met de figuurzagen en hamers..

Na het project ben ik als kadootje naar een SPA gegaan en heb ik 2 uur massages gekregen! Echt zwaar chill na die zware backpack en kutmatrassen uit de hostals steeds!
Die avond thuis gegeten en tot 00.00 mijn verjaardag afgesloten in een andere bar met allemaal mensen waar ze als verrassing weer taart voor me hadden gekocht!
Heb het dus helemaal gezellie gehad en denk ik mijn plekje wel gevonden hier..! Tis nog wel even wennen allemaal, maar time flies en ik geniet (weer) lekker.
Helaas gaan dit weekend de meeste mensen al weg, maar blijven er leuke NLse meiden over en komen er elke maandag weer nieuwe studenten.

Koninginnedag wordt mijn eerste projectdag en zal waarschijnlijk tot 8 juni hier blijven, om dan nog 3 weekjes te kunnen reizen en Snikkel in Costa Rica te gaan bezoeken in het resort waar ze nu werkt. Dat wordt CHILLLLLEN Snik!!!

Maar guys, onwijs bedankt dus en heb zin om jullie weer gezellie in de zomer te zien en terrasjes in mijn nieuwe studentenstadje A'dam te pakken!

DIKKE XXXXEN EN VEEL LIEFS

  • 19 April 2007 - 22:59

    Antonie:

    nou ik ben mooi een dag te laat maar alsnog en alweer gefeliciteerd met je 19e verjaardag! je bent alweer bijna 50.
    ik had gewild dat ik het in het spaans kon melden maar dat kan voorlopig nog niet. jij vermaakt je wel geloof ik maar ik wens je toch nog veel plezier en spreek je snel weer xx

  • 20 April 2007 - 16:57

    Flo:

    Gefeliciteerd!!!! woeeehoeeee! he chick weer een jaartje ouder, eindelijk op mijn leeftijd bereikt haha! gaaf dat je het zo leuk hebt, en heeft wel iets speciaals je verjaardag zo verweg vieren, niet? ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en heeel veel plezier nog met alles! dikke kussen flo

  • 20 April 2007 - 17:56

    De 50+ers:

    hee scheet, zit je een klere eind weg, heb je toch nog dat gezeik van mij aan je hoofd. alles goed? we drinken er een op je verjaardag.ik moet nu stoppen, want er wachten nog 10 mensen. we bellen!! Bob

    wij gaan fietsen en los op jouw gezondheid, xxxx F+M

    Hai Chris, Ik rij mee met Sas en Rob en we toasten op je gezondheid, veel liefs Eric en Loes

    Lieve Chris,
    Eric denkt dat hij mee mag rijden maar wat hij niet weet is dat hij in de hondenbench moet. Je bent vanavond in onze gedachten(snik!!)
    XXXX Rob en Sas.

    Hola guapa,
    schrijf nu voor de tweede keer, de stekker vloog er net uit....
    Wat heb jij een mooie verjaardag gehad, ongelofelijk hoeveel gezellige mensen je daar al tegen bent gekomen! Gezellig dat je mijn voice en hopelijk ook email heb ontvangen. Schrijf je snel weer,nu gaan wij ook nog jouw verjaardag vieren, in jouw/ons Vooges.
    Un abrazo muy fuerte,
    Albertina

    last but not least van harte. we gaan het lekker even dunnetjes over doen met je vader op het strand. war blijft de tijd 18 leek nog gister en nu al weer 19. hoor dat je stage goed is geregeld nu.lekker geniet er van. je zit voordat jet het wet weer in het nederlandse circuitjes. liefs prisca

    Ik ben last but not least. En nu hangt je vader over mijn schouder mee te bleren. Ook iritant, maar goed, we gaan straks lekker eten bij Vooges en zullen zeker een borrel drinken op je gezondheid. Heb aan je gedacht de 18de. Geniet van je tijd daar en ik zie je snel weer. Zoen, Jeanne

    lieve chris, heb de teksten niet gelezen, maar hoop dat je van de vrienden van pa die ook jouw vrienden zijn, begrepen hebt dat we vanavond graag op je gaan toasten.
    (volgens feentje heeeeeeeeeeeel erg gaan toasten).
    xxxxxpa

  • 20 April 2007 - 21:08

    Savine:

    Onwijs aardig meisje uit NL, klinkt goed ;) Leuk verhaal babe, het was super! Sanne is in mei jarig, dus dan gaan we nog een x! En trouwens.. vnv is het ook weer raak, reillys en casbah denk ik? Moet nu snel snel doen anders ben ik te laat voor onze vulkaan-meeting! Tot over een kwartiertje! X

  • 21 April 2007 - 19:52

    Kipsky:

    je vader had zich verslápen zo erg had ie getoast gisteravond. Onacceptabel.

  • 26 April 2007 - 23:28

    San:

    hola chica!
    leuk verhaaltje, en leuk dat sav en san er ook in voorkomen ;). dit weekend lekker chillen in rio dulce. wordt leuk! zometeen gaan we boeken, wiehoe!
    x san

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Hai allemaal! Morgen gaat mijn avontuur weer verder, na al 3 geweldige maanden in Sevilla te hebben gehad. Ik zal vertrekken naar Peru, waar ik de eerste maand in Cusco zal wonen en daar een cursus+project ga doen. De eerste twee weken zal ik in een gastgezin wonen en daarna nog twee weken in een studentenhuis. Op 6 maart zal ik Nicky van het vliegveld in Cusco ophalen, om samen met haar 6 weken te gaan backpacken door Peru, Ecuador en Guatemala. Hierna gaat zij mij uitzwaaien en zal ik in Guatemala nog een project van 2 maanden doen. Om misschien de laatste 2 weken te chillen in Costa Rica, van waar ik weer terugvlieg op 30 juni... Ik zal de komende tijd mijn verhaaltjes weer plaatsen en jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden van deze spannende tijd! Tot over 5 maandjes... Liefs, Chris

Actief sinds 11 Sept. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 23822

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: